Monday 21 March 2011

lagu itu.kenangan kita.

ko cakap dengan girl lain..aku senyap..
ko kapel ngan girl lain..aku senyap..
ko tipu diorg..aku senyap..
tapi tu dulu..skang aku da taknak jd macam dulu..

aku kesal sebab aku ngat ko sampai sekarang..

kenangan:
ingat x? time kite jln2 ? kita stop kat simpang..then ko kate kalau kite da xde pe2 t..ingat lagu ni..lagu yg jd theme kononyer..and tetibe ada kete berhenti sebelah kite..lagu ni berkumandang kat radio..ko kate sweet la..tp aku xpeduli pun..sbb time tu aku bkn syok gler ngan ko sgt..tapi skang..siyes..aku menyesal kenal ko..sebab aku sedih bila ingat kan ko..
Nadiku bagaikan berlagu
Nantimu hentikan apa berlaku padamu
Yang ku temu
Hadirmu sambutlah damba dakapanku


once we regret, there no turning back........

iknowualsosharethissongtoothergirl..rememberothersong?rememberthenightusangtoher? dontyourealizehowmuchpainibear?nadiku!selamatmalam!yeahreallydrivemyselfcrazy!

goodnite..
writing with tear drop..
nurainmohamad

No comments:

Post a Comment